Sayfalar

19 Kasım 2012 Pazartesi

WATSONS BALLI SAÇ BAKIM CİLASI

  Merhabalar canlarım :)
Bugün saç bakımı ile ilgili bir ürüne değinelim istedim.Ne yalan söyliyeyim aslında saç bakımı namına hiç bişey yapmam ben :D Saçlarımla uğraşırken çok bunalıyorum çünkü.Hem çok gürler hemde çok dalgalı olunca inanın hiç uğrsamak istemiyorsunuz.Saçları taramakta tabiki benim için bir işkenceydi ve saçlarımı kolayca açabilecek bir ürün arayışına girdim.Bloglardada bu ürünle ilgili olumlu yazıları görünce soluğu watsons ta aldım :D
Ürün yarım kilo.Kullan kullan bitmez :)Ben yaklaşık bir aydır her banyo yaptığımda kullanıyorum.Herkes değişik tarzlarda uyguluyor.Ben az miktarda ürünü elime alıyorum ve saç diplerime değdirmeden uçlara doğru sürüyorum.İyice yedirmeye çalışıyorum saçıma.Daha sonra bir 10 dk kadar bekliyorum ve duruluyorum.Sonuç mu?? Yumuşacık ve kolay taranan saçlar.Muhteşem kokusuda ayrı bir olay :)

Yapısını daha iyi anlayabilmeniz için ;
Ben 8 liraya almıştım.Yarım kilo bir ürün için çok uygun fiyatlı diyebiliriz.Sizde benim gibi saçlarınızdan yakınıyor, hemmen açılsın yumuşacık olsun bide güzel koksun diyorsanız buyrun koşun watsons'a :D

18 yorum:

  1. Bu ürünü ilk watson buluşmamda alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaçırma canım muhakkak al dene :)

      Sil
  2. Ben de özledim gür ve dökülmeyen saçlarımı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme problemi bitermi hiç canım :/ bndede var o sorun hala :(

      Sil
  3. Her gittiğimde bulamıyorum bunu yaa hepsi hemen alıyorr :(:( Benim de olsa nolur amaa :P Güle güle kullan canımmm :) Yumuşak ve gür saçları her güzel bayanınn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D tatlım ben bulursam alayım göndereyim diyeceği ama biliyorsun durumu imkansız yani :P En yakın zamanda denk gelirde kavusursun inşallah kuzucum:)

      Sil
    2. Ahh kuzum düşünmenn yeter :)) İnşallah kavuşcammm numaramı bıraktım bile oraya gelince ayırcaklar :P

      Sil
    3. hehe :) iyi yapmışsın o zaman kuzucum :)

      Sil
  4. watsons çok tutmuyorum amabu fena değil gibi..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ben biralisini aldim gecenlerde fakat daha kullanma firsati bulamadim. Umarim saclarimi agirlastirmaz :/ bende yeni bir blog actim belki bakmak istersin :) makyajinasli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnm saclarmda oyle bi sorun olmadi cnm umarm sendede olmaz :-) suan evde deglm gelince hemmn gelecegm bloguna

      Sil
  6. Cok farkli ama boyle birseyi iskocyada bulabilciegimi dusunmuyorum :(
    Takibindeyim tatlim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke bulabilsen canım ben çok ama çok beğendim :)
      bende takipteyim kii:D

      Sil
  7. ah ah bende saçlardan muzdaripim banyodan sonra saçlarımın açılması için bir saat uğraşıyorum en kısa zamanda watsonsa gidip almam gerek böyle bir ürüne ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) benimde çok zor açılırdı. ama bunun sayesinde artık daha kolay açıyorum :) denemeye değer bir ürün :)

      Sil
  8. aynı dertten bende muzdaribim hatta birinde kuaförde saçlarımı kestirmeye gittim tarak saçımda kırıldı argan yağıydı filan mavi suydu saçım baya kendine geldi ama böyle banyoda kullanabileceğimde bir ürün almak istiyordum en kısa zamanda alıcam inşallah bende çok memnun kalırım

    http://secretjanjan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bence memnun kalırsın cnm :) hem yumuşacık yapıyoır hemde mis gibi kokuyor :)hemde ucuz :D

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler bu güzel konu için ben doğal olarak uyguluyorum bakım kürlerimi Ballı saç maskeleri ile ilgi http://senlemoda.com bakabilirsiniz sizde çok faydasını göreceksiniz hatta dua bile edeceksiniz.

    YanıtlaSil

Haydi fikrini söyle, beni mutlu et :)
Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.Onun dışında hakaret boyutunda olmadığı sürece her türlü eleştiriye açığım.
SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...