Sayfalar

12 Temmuz 2013 Cuma

AKNETRENT TEDAVİM-3

Merhabalar!!

Aknetrent yaılarım için tık tık.

Tedaviye başlayalı 16 gün oldu.Bu süre içerisinde ne gibi değişimler oldu bende?

Öncelikle yüzümün kuruması şu son zamanalrda oldukça azaldı.Her iki saate bir kremlendiğimden olabilir.Ama en çok kuruyan bölgelerim ise dudak ve burun çevrem.
Bunun yanı sıra saç diplerim oldukça kurumaya başladı.
Söylememe gerek var mı bilmem ama dudaklarım felaket halde.Hala çatlak ve yarıklar.


Bu arada burnumun üstünde çok ama çok siyah noktam var idi.İlacın etkisiyle yukarıya doğru çıkmaya başladılar ve oldukça kurular.Ellediğinizde resmen pütürlü bir yüzeye dokunmuş gibi oluyorsunuz.Aynı durum yanaklarımın burnuma yakın yerlerinde de biraz mevcut idi.
Bu durum canımı çok sıktığından bir bilene yani Rimelli Kız' a danıştım.Ona buradan birkez daha çok teşekkür ediyorum.Tedavi süresince hep yanımda olup tüm sorularıma içtenlikle cevap verdi.
Bana ipek yüz kesesi önermişti.




Ama burda bulmak tabi ki işkence
.Neyse efendim en sonunda buldum aldım.Benim aldığım vücut için olanmış ama sonuçta ipek kese diye banyoda iken yüzüm için kullandım.Üstüne bioderma sensibio h2o döktüm.Burnumu çenemi ve biraz da yanaklarımı keseledim.
Sonuç mu?
Pürüzsüz!!
Bayıldım resmen bundan sonra her banyoda kullanacağım.Üstelik şuan hassas ötesi cildimi de hiç tahriş etmedi.
Sizde watsons lar dan temin edebilirisniz.

Evet bakalım yüzümdeki değişimlere.Soldakiler ilk halleri sağdakiler şuan ki halleri.




 SAĞ YANAK


SOL YANAK

Sivilcelerimde bir azalma söz konusu.Mutluyum!!
Şuan yüzüm çok kızarık.Çünkü ilaç gerçekten hassaslaştırıyor sizi.

Sormak istedikleriniz olursa bana buralardan ulaşabilirsiniz:

Mail: er_a_kon@hotmail.com

19 yorum:

  1. Evet azalma var kuzum oldukça hafiflemiş görünüyorlar bu çok güzel bir haber :) Daha da iyileşecek inşallah. Öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumun spam kutusuna düşmüş nednele tesadüfen gördüm :/ çok sağol bebeğimm :) kocaman öpücük :*

      Sil
  2. Ben de benzamycin falan kullanıyorum. bi ay oldu. biraz azalma var ama bitti ilaç. yeniden yazdıracağım galiba. valla bıktım bu sivilcelerden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ilacı bende kullanmıştım ama bende bir etkisi olmamıştı canım :/

      Sil
  3. Ne güzel geçmiş işte hepsi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi çok mutluyum tamamen kurtulacağım inşallah :)) teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  4. Gayet de azalmış tatlım sivilcelerin. Çok mutlu oldum senin adın:) Kocaman öpüyorum seni fıstığım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni yirim ben :)) bendn de sana kocaman öpücük :**

      Sil
  5. Srtesde artmasına neden oluyor canım,bendede hiç çıkmazken biara fena canım sıkkındı stresliydim birbir minicik halde çıktı,can sıkan durum :( Ama gözün aydın bak geçiyor sivilcelerin kuşum kendine daima temizleyip iyi bakmaya dikkat et öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle stres de çok çok etkili canım.Ama benimkiler stresden değil artık bunu rahatlıkla söyleyebilirim :) Çok teşekkür ederim bitanem :) tamammen kurtulacağım inşallah :))

      Sil
    2. Canım benim bu ilaç biraz ağır bir ilaçtır kontrollerini mutlaka yaptır karaciğer fonksiyon testlerini ihmal etme sakın dudakların içinde nemlendirici falan kar etmez vazelin kullan bende bu ilaçtan kullanmıştım bir tek vazelin kullanınca biraz daha iyi oluyor bana düşmez belki ama fikir olsun diye :)

      Sil
    3. estağfurullah olur mu hiç öyle şey.Karaciğer testleri her ay yapılacak zaten henüz br ayı doldurmadığım için yapılmadı .10 gün sonra yapılacak.Dudaklarım için vazelin önerisini dikkate alacağım tabi ki :) İlginiz ve tavsiyeleriniz için çok çok teşekkürler :))

      Sil
  6. benimde sırtımda çok sivilce var yüzümde hiç yok doktora gidicem ama bu sefer yüzüm kötüleşir diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kotulessin ki.Bence doktora gidin.muhakkak :-)

      Sil
  7. Ya bende kullanmak istiyorum sırtım yüzümde tek tük göğüs kismimda çıkıyor ama sivilce değil içten şişiyor haftalarca snra leke kalıyor roaccutane çok ağır aknetrent mi kararszm ve korkuyorum:(((

    YanıtlaSil
  8. ipek keseyi yüzene ek bişey olmadan sürsem sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.yuzumde cok fazla sivilce olmamasina ragmen hafif cukurluklar meydana geldi(ergenlik donemi haric).benim sikayetim kollarimda ve sirt bolgelerinde lekeler halinde olmasi...calistigim icin cok fazla zamanim olmadigindan doktora gidemedim.dun firsat bulup ozel hastaneye muracat ettim.doktor bana bi kagit imzalatip ilacin yan etkilerini soledi.goz kurumasi,dudakda kruma catlak ,eklem agrilari,halsizlik filan olacagini soledi.zaten yogun bir isim var dedim halsizlik beyin yorgunlu zaten yasiyorum dedim bisey olmaz dedi sadece olabilir kesin olacak bisi degil dedi.iki gun gecti hala baslayamadim ilaca.korkuyorum.olum riski oldugunu bile duydum.doz olarak sabahlari 20lik aksamlari 10 luk dozla baslamami soledi.bir ay sonra kan tahlili yapmak icin gerek gorurse de dozu arttiracagini soledi.kesin ve 100 de 100 sonuc olacagini da belirtti.yorumlari ve cevaplarinizi takip edip okudum tesekkur ederim bilgilriniz icin.yanliz bana yardimci olmanizi rica ediyorum tavsiyeniz nedir ne yapayim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm riski çok abartılan bir konu. Öyle birşey olsa kullanımına izin verilmez. Tedaviyi tamamlamış biri olarak bakın hala ölmedim :) Evet yan etkileri var fakat sizde göstermez belki bilemeyiz. Ve evet en kesin sonucu veren bu tür ilaçlar. Bence bir başlayın. Eğer yan etki gösterir ve sizi çok etkilerse zaten bırakırsınız :)

      Sil

Haydi fikrini söyle, beni mutlu et :)
Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.Onun dışında hakaret boyutunda olmadığı sürece her türlü eleştiriye açığım.
SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...