Sayfalar

25 Ekim 2013 Cuma

AKNETRENT TEDAVİM#6

Merhabalar!

Bu yazıda yüzümü göstermeyeceğim çünkü en son ki haliyle aynı. Sivilce ve siyah nokta sorunu çabuk geçerken maalesef leke ve kızarıklık sorunu biraz daha geç iyileşiyor.


İlacın yan etkilerinin neredeyse hepsini gösterdim. Bu durum biraz canımı sıkıyor. Herkes de bu kadar yan etki yapmıyor tabi ama sanırım bünyem hassas olduğundan tüm yan etkileri hissediyorum.

Yine ilacın bir yan etkisi tırnak batması. Sağ ayak baş parmağım maalesef kötü bir durumda. Tırnağım battı ve çok ağrıyor.

Doktorum inceleme yapmak için ufak bir parça alıp labaratuvara gönderdi. Bana da antibiyotik yazdı ve batticon verdi. Her gün pansuman yapmam gerekiyor.

Ve canımı sıkan en önemli nokta da ilacın mg'ını düşürdü. Günde 40 mg içeceğim. Bu da tedavinin biraz daha uzayacağı anlamına geliyor.

10 gün sonra da tekrar kontrole gideceğim.

Bir ayın özeti budur.:) Sorularınız için aşağıdaki adreslerden bana ulaşabilirsiniz. 
SEVGİLER..

10 yorum:

  1. Hiç tedavi uzadı diye canını sıkma bebeğim. Ben 9 ay tedavi gördüm ama çok şükür diyorum şuan. Motivasyonunu düşürme. Ayak baş parmağı olayını ilk kez senden duydum böyle bir yan etkisi olduğunu bilmiyordum. Geçmiş olsun. inşallah kısa sürede atlatırsın onu da. Kızarıklık azıcık zaman alıyor evet. Ama eninde sonunda geçip gidiyor o da. :) Çoğu gitti azı kaldı. :) Çoook öpüyorum :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarin beni inanilmaz mutlu ediyor :-) tirnak batmasi enderde olsa gorulebiluyormus maalesef canim . o da bana denk geldi iste. Opuyorum cok <3 :-*

      Sil
  2. Canım tedavinin uzadığı için hiç üzülme. Elbet düzelicektir. Tırnağına çok dikkat et tedavinin uzamasından çok tırnağın önemli şuan. İhmal etme hiç. Biraz daha sabırla herşey istediğin gibi olucaktır canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak olayıda çok canımı sıkıyor :/ Umarım düzelir. Teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  3. en son 25 ekim de kalmışsınız,ilacı bıraktınız mı yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayr birakmadm :-) kontrolum aksada bu yuzden :-) birkac gune yeni yazi yazacagm :-)

      Sil
  4. merhaba pek bilmiş :) bende birkaç aydır acayip sivilce sorunu yaşıyorum, 20 yaşındayım ve bu durum beni çok rahatsız ediyor. senin bütün tedavi sürecini okudum, banada doktorum roacutane ile muadil bir ilaç yazdığını söyledi zoretanin diye. internetten okuduğum yorumlarda ve bloglarda o kadar kötü anlatılmışki ürktüm, sence değer mi bütün yan etkilerinee? blog sahibi değilim ama seni ilgiyle takip ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum.:) Ben kaç senedir sivilcelerden muzdarip bir insandım ve artık canıma tak etmişti. Hiç bir şekilde geçmek bilmiyordu ve psikolojim bozulmuştu. Bu nedenle ben gözüm kapalı kabul ettim tedaviyi :) Ama eğer siz bu kadar dert etmiyorsanız başlamayın bence. Çünkü yan etkisi çok. Ama öyle ürkütücü bir yan etkiside yok :) En fazla kuruluk,kaşıntı falan yaşadım bn. Birde tırnak batası. Sabırlı biriyseniz ben başlamanızı tavsiye ederim :) Bana mail den de ulaşabilirsiniz :) sevgiler..

      Sil
  5. Merhaba abla seninle aynı sorunu yaşıyorum 14 yaşındayım 4.ayda 60mg ile devam ederken aynı sorunlar oldu genel cerraha bile gittik ayakkabıdan diyo iyileştiremedim banada batikon ve antibiyotik verdi ama işe yaramadı ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :-) Baticon fayda etmediyse acikcasi ne yapilir bilmiyorum.Tekrr doktorunuza basvurun bence. Cunku tirnak batmasi ihmal edilebilecek birsey degil

      Sil

Haydi fikrini söyle, beni mutlu et :)
Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.Onun dışında hakaret boyutunda olmadığı sürece her türlü eleştiriye açığım.
SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...