Sayfalar

14 Aralık 2013 Cumartesi

AKNETRENT TEDAVİM#7

Herkese Merhabalar!!

Bir süredir aknetrent tedavisi gördüğümü bir çoğunuz biliyorsunuz. Aslında bu yazıyı daha önce yazmam gerekiyordu fakat bir aksilik oldu maalesef.

Çok sevdiğim doktorumun tayini çıktı ve hastaneden ayrıldı. Tam da tedavinin ortasında.

Bu durumda mecbur olarak diğer doktora gittim ama kendisine daha önce gitmiş memnun kalmamıştım.

Tırnak batması yaşadığım için ilacın dozunu 40 mg 'a düşürmüştük. Yeni doktorum toplam almam gereken dozu hesaplayıp ilacı 3 ay daha 40 mg almam gerektiğinde tedavinin sonlanacağını söyledi.


Görsel buradan alıntıdır.

Ben aslında 2 ay 60 mg kullanıp daha erken bitirmeyi planlıyordum ama tırnak batması yüzünden bu şekilde devam edeceğim maalesef :(

Doktorumun gitmesi beni oldukça etkiledi. Çünkü bu doktoruma pek fazla güvenmiyorum. Umarım dozu normal ayarlarda tedavim boşa gitmemiş olur.Bu aralar biraz moralsizim bu yüzden maalesef :/

Yüzüm ise en son burada gösterdiğim halde.
Sorularınız olursa bana aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz. :)

SEVGİLER..
Mail: er_a_kon@hotmail.com

18 yorum:

  1. Merhabalar :) bende aknetrent tedavisine basladim hatta 2 ay oldu. Doktorunuzun degismesine uzuldum ins. Sorun cikmadan tedaviniz tamamlanir. Benim merak ettigim tam olarak ne zaman sivilceler cikmayi birakiyor ve iyilesmeye basliyor ? Yani sizde nasil oldu bu asama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :-)bende 3.aydan sonrq sivilce cikmadi artik :-) Sevgiler..

      Sil
  2. Ben 4. ayimdayim ilk aydan beri sivilce sorunum kalmadi ama izler hala duruyor. Bir an once kurtulsak keske su ilactan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O izler daha uzun bir sürede geçiyor malesef.. İnşallah :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba geçmiş olsun öncelikle aknetrent yara iyilesmesinde anormallikler yapıyor doktorunuza guvenin bence. hem 60 mg bayağı yüksek bi doz yan etkileri çok olur. ben de kullandım bir süre önce bitti çok şükür. ben de doktorum.bir an önce bitmesini istemekte haklısınız ağır bir ilaç çünkü fakat guvenin derim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum. :-) Fakat doktorumu gelip.gorseniz.emin.olun.sizde guvenmezsiniz.Tabi ki ben.onun kadar uzman degilim en.iyisini o.bilir. Fakat sanki cok.onemsizmis gibi davranmasi ve beni daha cok tedirgin.etmesi.bir.doktora yakismayan bir durum bnce :-)

      Sil
    2. :) anlıyorum pek iyi bir izlenim bırakmamış sizde. böyle doktorlar var maalesef. siz 3 ay sonraki tedavi bitimine odaklanin derim. aynaya baktiginizda yüzünüz çok hoşunuza gidecek çünkü :)

      Sil
    3. Zaten şuan bile çok menunum etkiden:) Umarım çabucak biter :)

      Sil
  5. merhabalar..bir süredir yazılarınızı ve tedavinizi takip ediyorum.öncelikle geçmiş olsun tırnak batması gibi bi yan etkisi olduğunu ilk kez sizden duydum... birde 60 mg çok fazla olur bence bu tedavide toplam günlük 20 mg kullanıp sonuç alanlar varmış yani demek istediğim 40 mg iyi bence moralinizi bozmayın derim ...ayrıca benimde doktorum maalesef hastaneden ayrıldı bende çok mutsuzum sizi anlıyorum ve de son tahlillde karaciğer alt ve üst enzim değerleri 290 çıktı buna bağlı olarak karaciğerde yağlanma olmuş dozu düşürdü ve 1 ay daha enzim değerleri düşmezse tedavi bırakılacakmış :( .. bu nasıl bi ilaç yaa böyle inşallah bende sizde hayırlısıyla bitiririz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mg kiloya göre belirleniyor ama. Benim kiloma göre kullanmam gereken en düşük doz 50 mg mesela. Bu nedenle biraz şüphelerim var.
      Benim vücudummu hassas bilemiyorum. Neredeyse tüm yan etkilerini gösterdim. Karaciğer enzimleri çok öenmli çok dikkat edin. Yağlı şeyler yemeyin.
      Yorumunuz içinde çok teşekkürler :) Sevgiler..

      Sil
  6. tedaviniz nasıl gidiyo şu anda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende son aydayımda 7 ay kullandım doktor 8 ay diyor ama artık zor geliyo işimden dolayı sizce son 1 ay kullanmasam bişey olur mu???

      Sil
    2. Bence ilacı bırakmayın. Kilonuza göre biz doz belirleniyor. Eğer o dozu tamamlamazsanız tekrar aynı eski halinize dönebilirsiniz...

      Sil
    3. teşekkür ederim,sağlıcakla..

      Sil
  7. merhaba ben ilacı kullanalı 4 ay oldu ve bende de tırnak batması var sağ ayağımda baş parmağımda tırnağımın üzerine doğru et ilerliyor. doktorum bir hafta hap kullanma bir hafta sonra bizi ara dedi aradım ve sadece akşam 3 tane içmemi söyledi. sizin tırnak batması ne kadar sürdü yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç hafta sürmüştü benimde.

      Sil

Haydi fikrini söyle, beni mutlu et :)
Lütfen link bırakmayınız.Aksi taktirde yorumlarınız yayınlanmayacaktir.Sizi takip etmek isteyen olursa zaten profilinizden ulaşabilir.Onun dışında hakaret boyutunda olmadığı sürece her türlü eleştiriye açığım.
SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...